ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ماهان ماه تابانم

چهارمین ماهگرد شکوفا شدنت مبارک

1394/5/23 15:24
نویسنده : ملیحه
259 بازدید
اشتراک گذاری


g

نازنین پسرم

همین که تو را دارم ، بهترین هدیه ی دنیا را دارم ،

دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشانترین ستاره نیستم ،

در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم.

تو کهشکانی هستی از پرنورترین ستارها

 

ماهانم

باتو بی حوصلگی معنا ندارد

خستگی معنا ندارد

با تو غم، غصه، تاسف در دل من جا ندارد

 باتو شبها روز، و روزها مثل رویاست

مثل رویا که نه، اصلا خود رویاست

 

j

ماه من،

هستی من،

عشق نازم

چهارمین ماهگردشکوفا شدنت مبارک

احوالات پسرنازم

خودتو بر میگردونیوبه شکم میخوابی( اولین بار که برگردوندی خودتو دوهفته پیش بودمن تو اشپز خونه بودم متوجه شدم صدات یه جور دیگه داره میاد سریع اومدم بیرون دیدم به شکم خوابیدی خیلی لحظه قشنگی بود البته زود خسته میشی ویکی باید به دادت برسه)

تلوزیون نگا میکنی

واکسنتم زدیم خداروشکر ایندفه اذیت نشدی

وقتی خسته میشی وخواب داری خیلی گریه میکنی وفقط با موزیک خوابت میبره(تازگیام باید بغل کنمت بچرخونمت دور خونه تاخوابت ببره)

بعضی وقتا که خیلی سرحالی خونرو میذاری روی سرت از بس جیغ میزنی ودست وپا میزنی واسه خودت

 دستاتو میاری جلوصورتتو بهشون خیره میشی جدیداپاهای کوچولوتم میاری بالا کف پاهاتو میچسبونی بهمو نگاشون میکنی 

 

 
 

پسندها (2)

نظرات (0)