ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ماهان ماه تابانم

پایان ماه هشتم

1393/12/21 21:11
نویسنده : ملیحه
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهان کوچولوی من

امروز21اسفندهو اقا پسرم فردا وارد ماه 9 میشه هشت ماه از سفر نه ماهتو به خوبی پشت سر گذاشتی کمتر از 40روزه دیگه میای توبغل مامانی خیلییییییی خوشحالم

    

  

 اوضاعواحوال گل پسرم در پایان ماه هشت:

بیشتر جنینها حالا سر به پایین هستند و برای زایمان آماده هستند.

در این هفته جنین سی و پنج هغته ای است. حالا همه چیز رشد و نمو پیدا کرده و در این هفته های آخر تنها کاملتر می شود. جنین کم کم برای به دنیا آمدن آماده است. اگر در این هفته جنین به دنیا بیاید دیگر آن را جنین قبل از وقت متولد شده نمی خوانند(تواصلا عجله نکنیا هنوز وقت داری)در این هفته های آخر جنین کندتر رشد می کند. البته پسرها کمی سریعتر از دخترها رشد می کنند. مایع ی لغزنده ی روی پوست جنین کم کم گم می شود، اما مقداری از آن روی پوست جنین می ماند و در هنگام زایمان به جنین کمک می کند. مایع لغزنده روغن مانند روی پوست جنین در هنگام زایمان لغزیدن جنین را از کانال زایمانی راحت تر حرکت می کند.

کودک شما در حال بزرگ شدن است! وزنش بیشتر از 2250 گرم شده و طول بدن او هم کمی بیشتر از 45.7 سانتی متر است. هرچند رحم شما جای گرم و نرمی است، اما چون فضای داخل رحم کمی کوچک است کودکتان نمی تواند در آن شیرجه بزند یا غلت بخورد! البته او همچنان به لگد زدن ادامه خواهد داد. اکنون کلیه های او کاملا رشد کرده اند و کبد او نیز می تواند مقداری از ضایعات بدن را فرآوری و دفع کند. رشد فیزیکی کودک شما تقریبا به پایان رسیده است و او در چند هفته آینده فقط وزن اضافه خواهد کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)