ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ماهان ماه تابانم

انتظارت چه زیباست

1393/12/18 15:20
نویسنده : ملیحه
240 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که اولین نشانه های وجود تو در من شکل گرفت زندگی طعم دیگری پیدا کرد

. دنیای من زیبا شد و روزگارم دوست داشتنی. چه زیباست جوانه ای رادروجودخود بپرورانی وچه لذت بخش است احساس تکان ها وضربه های کوچک وشیرینش دروجودت اکنون 8ماه ازحضور رنگینت در وجودم میگذرد وفقط یک ماه دیگر مسافر تنگ کوچک دل منی کوچک رویایی من چیزی به انتهای سفر نه ماهه ات نمانده

باروزهای مانده به آغاز چه مي كني؟

من هر شب وهر روز در انتظار ديدن روي ماهت هستم

نمي داني چقدر بيتابم تا ميوه عشقم را در آغوش بفشارم .

مرا تشنه ديدار خود كرده اي.

عشق من منتظرم بیایی تا عاشقانه تو را در آغوش بگیرم و بفشارم تو را ، تا بگویم خیلی دوستت دارم

و بگیرم دستان کوچکت را ، تا بگویم تا ابد مال منی

و ببوسم گونه هایت را ، تا احساسم را به تو هدیه دهم

من تمام اين لحظات را به خاطره كه نه ، به خاطر خود مي سپارم تا مبادا روزي خاطر لطيفت را مكدر نماييم

توعزيزترين هديه خداوندي از يك عشق پاك .

بهاردرراه است ..... وبرای مابهاری دیگر

بهاری بهاری تر از بهار سال های پیش

  به یمن وجود مقدس تو

من از هم اکنون خودرابرای ورودبهاریت اماده مي كنم

و امسال بهار را عاشقانه تر به پيشواز مي آ يم چون مي دانم دردانه اي چون تو با بهار مي آيد.

پسندها (1)

نظرات (0)