ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ماهان ماه تابانم

هشتمین ماهگرد شکوفا شدنت مبارک

1394/9/23 17:9
نویسنده : ملیحه
249 بازدید
اشتراک گذاری


هر گاه که یادت در آغوش لحظه هایم به رقص در می آید

قلبم با لهجه ی شیرین سکوت ، فقط تو را می خواند

تو را می خواهم با تمام قلب و روحم

تو را که از من با من مهربانتری

تو را که در چارچوب نگاهت مهربانی قاب شده است

و با هر لبخندت ، هزاران پروانه ی شوق در دلم به پرواز در می آیند

 

 

پسر گلم هشت ماهگیت مبارک

 

دتاا

 


سینه خیز میری

بابا ماما میگی

دست میزنیومیرقصی(حالت چهار دستو پا خودتو وبه جلو عقب تکون میدی بعضی وقتام فاحوالات گل پسرم:

قط رودستات خودتو چپو راس میکنی)  وقتی دستمو سمتت دراز میکنم میگم بیابغل باخوشحالی میپری توبغلم (فعلا فقط بغل من میای)

وازهمه مهمتر اینکه تو هشت ماهگیت درعرض سه هفته 6 تادندون دراوردی و.روز جمعه20اذر به کمک مامانی ومامانجون واست اش دندونی پختیمو یه جشن کوچولو گرفتیم

مبارکت باشه نفسم

 

 


عللللل

لباس خوشگلی که تنته کادوی مامان جونه واین لباسم کادوی خاله محبوب جونه دستشون دردنکنه


پسندها (2)

نظرات (0)