ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ماهان ماه تابانم

یک ماهگیت مبارک

1394/2/23 17:53
نویسنده : ملیحه
612 بازدید
اشتراک گذاری

ع

نازنین پسرم

نمی دانم به چه زبان ، بابت تمام آنچه که با شکفتنت ارزانی ام کرده ای سپاسگزار باشم

. چشمها، گوشها ، زبان و قلبی را که پیش از تو داشته ام ، نه به یاد می اورم و نه می خواهم .

با تو دوباره زاده شدم

. تو به آن قالب گذشته من ، روح بخشیدی

. همین روحی که دیگران به خاطرش مرا " مادر " خطاب می کنند

 شیرین من،

هرروز که میگذرد عشق من به تو صدچندان میشود

یک ماه از امدنت میگذرد توبزرگ میشوی ومن هرروز که میگذرد دردریای عشق توکوچکتر میشوم

 

 

فرشته کوچولو یک ماهگیت مبارک...

  

ن

 

پسندها (3)

نظرات (1)

ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:38
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا[سلام خانومی فرستادم عزیزم]