ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ماهان ماه تابانم

اخرین پست قبل ازتولد ماهانم

1394/1/22 1:34
نویسنده : ملیحه
260 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم

دوران قشنگ جنینی داره تموم میشه

بعداز 9ماه سفر تو دل مامانی بلاخره قراره به مقصدبرسی .

مقصدی که جایی نیس جز اغوش گرم من وبابا ی مهربونت

عزیز دلم نه ماه درونم بودی.هر روز با تکانهایت شور و شوقی در من می آفریدی ...

من به وجودت عادت کردم.به تکانهایت، به لگدهای کوچک وگاه بزرگت که باعث شد بیشتر ازپیش پی به قدرت و الطاف خدای مهربان ببرم

اکنون شمارش معکوس اغاز شده برای دراغوش کشیدنت

دلم برای این روزها تنگ می شود ولی دیدار تو شیرینی خاصی دارد .. باورم نمی شود دارم مادر می شوم.... مادر یک فرشته کوچک که خدا آن را به ما هدیه داده.

فرشته ای که از زمان ورودش دروجودم هر نفسم راباوجود نازنینش قسمت کردم وبه خود بالیدم

من بی قرار منتظر امدنت میمانم

دلم برای دیدن چشمان قشنگت پر میزند

گرفتن دستهایت بزرگترین ارزوی من است

در اغوش گرفتنت رویای شیرین من است

من به این ثانیه ها احترام میگذارم

به این که میگذرند

به این که میروند

به این که تمام می شوند

به این که جای خود را به دیگری می دهند

به این که امروزم را تمام میکنند

به این که فردا را فردا ها را ...

چه خوبست که می گذرند!!! تا آن روز ...

پسرم

دنیایی که هنوز ندیده ای عالم عجیبی است.

پرازشهدوشکردرکنارزهروشکن

روشنایی روز راتاریکی شب پیگیراست وارامش شب هنگام را درخشش افتاب سحرگاه دامن گیر

طراوتبهارراخوشامدگویی به برگ ریز خزان را ناگزیراست وزمستان را پبشگویی شیرینی میوه های تابستان

 

گویی تپش نبض زندگی درهم اوایی شوروشیرین ایام پویاوماندگارخواهدماند

امامحبت وهمراهی دیگران انچنان شیرین است که رنج دوران برتوهموارخواهدشد

وشوق عاشق شدن تجربه پرواز درابی بی کران هارا برایت به ارمغان خواهداوردوبعدهاباتولدفرزندت دوباره متولدخواهی شد که فرزند اجابت شیرین دعای بشر است

کسی که روزی مادرصدایش خواهی زد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)