ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ماهان ماه تابانم

دومین سالگرد ازدواجمون مبارک

1394/1/2 1:40
نویسنده : ملیحه
451 بازدید
اشتراک گذاری

نگاهت را قاب می گیرم در پس آن لبخند، که به من شور و نشاط زندگی می بخشد

. امروز روز من و توست

… دومین سالگرد یکی شدنمان

این روز بر هر دوی ما مبارک

به قداست پیوندمان سوگند که تا ابد دوستت دارم

امیدوارم سالیان سال با هم و در کنار هم سربلند و سرافراز باشیم

می ستایمت و دوستت دارم ای هدیه خوب خداوند

خوشحالم و هزارانبار خداي مهربان را شاكرم كه تو را به من هديه داد خوشحالم و به خود مي بالم كه هميشه تو را در كنارم دارم

چه لذت بخش است دوش به دوش تو قدم زدن ،

واز آن شيرين تر با تو همكلام شدن!

عشق ،قلب كوچكم را از خود بي خود كرده ، چرا كه تنها تو را در ميان ديگران باور كرده است!

كاش زودتر از اينها تو را يافته بودم . زيرا احساس ميكنم با توتازه متولد شده ام!

حال ...تو مرا ليلاي خويش مي بنداري ، ومن تو را مجنون عشق مي نامم !

تو مرا براي خود مي داني ،من نيز تو را از براي قلب خود مي دانم. چه زيباست لحظه ي رسيدن به اوج خوشبختي ، زماني كه هر دو همديگر را براي هم مي خواهيم!

خالصانه و از ته قلبم ميگويم كه براي من معناي واقعي عشق تويي... .

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان هانیه
7 فروردین 94 16:57
سلام عزیزم سالگرد ازدواج تون مبارک