ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ماهان ماه تابانم

ژیمناست کوچولوی مامان

1393/10/5 17:34
نویسنده : ملیحه
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر اقاپسرمامان

جوجه مامان الان توهفته 24ومامان حر کاتتوخیلی خوب حس میکنه

البته ابنوبگم روزی که انیسا جون بدنیا اومد یعنی 27اذروقتی از بیمارستان برگشتم واسه اولین بار حرکاتتوواضح حس کردم الان دیگه شیطونیات بیشترشدهو لگد میزنی لگدات انقد محکمه که ازروی لباسم میشه تشخیص داد(قربون پاهای کوچولوت) کاراین روزای من شده شکاراین لحظه  ها ولی تامیام فیلم بگیرم از ورجه وورجهات اروم میشی نیم ساعت دوربین روشنه تکون نمیخوری همین که خسته میشم میذارمش کنار دوباره فضول میشی(قیافه من تو این لحظاتشاکیتوهم که حتما ایجورییخندونک)

j

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدپارسا
27 بهمن 93 20:11
ای جانم چه حس خوبیه ایشالله صحیح و سالم بدنیا بیاد این اقا کوچولوی ما به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم من لینکتون میکنم دوست داشتین شما هم لینک کنید[مرسی عزیزم منم لینکتون کردم وب محمدپارساجونم خوگشله]