ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

ماهان ماه تابانم

پایان ماه چهارم

1393/8/14 16:57
نویسنده : ملیحه
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه کوچولو

امروزچهارشنبه14آبانه(دیروزعاشورابود)چهار ماهگیت تموم شده ویه روزه که وارد☆数字★ のデコメ絵文字ماهگی(هفته17) شدی بابابایی رفتیم شبکه وصدای قلبت کوچولوتو شکلکــ مهساییبلاخره شنیدیم و یه عالمه بابابایی قربون صدقت رفتیم خانوم دکتر گفتن توهمین هفته 17سونوی انومالی وتعیین جنسیتو انجام بدم وقرار شد شنبه یعنی سه روز دیگه بریم سونو(همه میگن بهت میاددختر داشته باشی حتی خودمم احساس می کنم دخملی ولی واسه منو بابایی فقط وفقط سلامتیت مهمه دختر یاپسر فرقی نمیکنه مهم اینه که خداجون بهمون یه نی نی سالم بده)

وضعیت جوجه کوچولودر پایان ماه چهارم:

توهفته16 چشم‌ها و گوش‌ها به جلوتر حرکت می‌کنندو عضلات گردن نیز قوی‌تر شده و سر نیز حرکت می‌کند

در این زمان قادر به لگد زدن است و پاهایش کاملاً از دستهای او بلندتر است و آنها را مانند شنا کردن در دریا حرکت می‌دهد. در این زمان شما قادر خواهید بود تا بعضی از حرکات او را احساس کنید. (که البته من هنوز حس نکردم)برخی از مادران نیز تا هفته 24 چیزی را احساس نمی‌کنند.

توهفته17وضعیت اندام‌ها بهبود می‌یابد: عضلات گردن و کمر پرورش یافته و در نتیجه سر ایستاده می‌شود.

کودک شما هم اکنون در حدود 19 سانتی‌متر طول و 140 گرم وزن دارد. با این وجود وزن او دائماً در حال تغییر است، زیرا چربی نقاط مختلف بدن او را در بر می‌گیرد تا او را گرم نگه دارد. زمانی‌که او متولد می‌شود، حدود وزن او را چربی تشکیل داده است. در حال حاضر او مژه‌دار شده، اما هنوز چندین ماه تا زمانی‌که بتواند پلک بزند فاصله دارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)